1. Definicje coachingu. Coaching a zarządzanie firmą.
2. Coaching a alternatywne metody wspierania rozwoju jednostek i organizacji (m.in. konsulting, mentoring, szkolenia).
3. Typy coachingu a potrzeby rozwojowe kadr w organizacji. Organizacja jako system – uwarunkowania coachingu.
4. Umowa i kontrakt w coachingu.
5. Zasady etyczne w coachingu.
6. Organizacja procesu coachingu w firmie (m.in. wybór coacha, komunikowanie procesu coachingu, raportowanie, ocena wyników coachingu).
7. Wyzwania i ograniczenia towarzyszące efektywnemu wdrażaniu coachingu w organizacji.
8. Coaching a rozwój zasobów ludzkich w organizacji. Coaching indywidualny i zespołowy.
- dwa semestry,
- system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
- zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
- liczba godzin dydaktycznych: 200 (w tym seminarium/projekt).
Do ukończenia studiów wymagane jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych w programie studiów.
Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie pracy dyplomowej w formie pisemnej.